Det finns iallafall de som är värre.

 Project Runway”-coachen Tim Gunnom sitt livsval

”Project Runway”-favoriten Tim Gunn har inte haft sex på 29 år.

Men det är inte synd om honom för det.

– Känner jag mig som en mindre person för det? Nej, inte alls, säger han.

Det var i pratshowen ”The Revolution” som designgurun Tim Gunn, 58, avslöjade att han inte varit intim med någon på mycket länge.

– Jag har inte haft sex på 29 år. Känner jag mig som en mindre person för det? Nej, inte alls.

Hans uttalande möttes av publikens jubel.

Gunn förklarade att roten till hans livsval var ett dysfunktionellt förhållande och det psykologiska efterspelet av det.

– Det är väldigt personligt. Jag hade ett väldigt intensivt förhållande under en lång period. Min partner gjorde slut och sa, tydligt och klart, att han inte var nöjd med mig sexuellt.

Dessutom var skräcken för att drabbas av AIDS en bidragande orsak.

– Jag är glad över att jag är vid hälsa och liv, helt enkelt.

Tim Gunn påpekar dock att han är lycklig i sitt celibat, men att han kan tänka sig att ha ett sexuellt förhållande i framtiden.

– Jag har känslor. Det är inte som att jag är en karg skog.

 

Sånt här gör en Guldnunna Lycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback